Opgaver til alle.
Vi har gennem mere end hundrede år leveret glæden ved at løse opgaver
til nysgerrige hoveder på tværs af kulturer og kontinenter.to curious minds across cultures and continents.
+950 eksperter, 14 kernemarkeder, én passion.
Vores passion for at skabe engagerende og sjove opgaver har gjort os til verdens førende. Vi leverer meningsfuldt indhold til et internationalt fællesskab af mere end 500 millioner opgaveløsere.
Vores dynamiske team består af mere end 950 dygtige eksperter på tværs af 14 lande, og de har alle interessen for udfordrende opgaver til fælles. Vi producerer hvert år mere end 200 millioner opgavemagasiner, der alle er skabt med det mål for øje at underholde vores trofaste fans i timevis.
Vi er også med på beatet inden for digitale opgaver, hvor vi giver det klassiske tidsfordriv en ny dimension. Vores dygtige krydsordsredaktion sørger for at holde orddatabasen opdateret hele tiden, så nye aktuelle ord bliver tilføjet vores udgivelser, samtidig med at outdatede ord fjernes.
Vores vision.
Fremtidens opgaver til alle
Opgaver er en del af dagligdagen – de skaber glæde, holder hjernen skarp og gør skærmtid mere meningsfuld. Keesing er i gang med at ændre forståelsen for, hvad opgaver kan være. Vi kombinerer det traditionelle med det moderne og teknologiske med henblik på at skabe sjove og tidssvarende oplevelser.
Vores mission.
Vores opgaver samler mennesker
Hos Keesing mener vi, at opgaver er mere end tidsfordriv – de udfordrer vores hjerner, får os til at slappe af og styrker vores relationer på tværs af generationer mellem venner og familiemedlemmer. Vores mission er at skabe sjove og meningsfulde oplevelser, der giver glæden af at løse en opgave, vækker nysgerrigheden og samtidig er et sundt afbræk i hverdagen. Der er opgaver til alle, hvad end du er nybegynder eller mesterløser.
Vores værdier.
Vejledende principper for vores arbejde
Keesings kerneværdier er grundlaget for alt, hvad vi foretager os. De har indflydelse på vores kultur og inspirerer os i den måde, vi gør tingene på. Vi forpligter os ikke kun til at levere de bedste opgaver til kunderne, men også til at sørge for en positiv og vækstorienteret kultur for vores medarbejdere.
Initiativrige
Vi fornyer os og finder muligheder for at vokse, forbedre os og føre an.
Tilgængelige
Vi sørger for, at vores produkter er tilgængelige, inkluderende og brugervenlige for alle.
Støttende
Vi samarbejder, tager os af medarbejderne og opbygger tillid i alle relationer.
Resultatdrevne
Vi arbejder med fokus og passion for at nå vores mål og skabe værdi.
Vores medarbejdere er vores styrke.
Vi er passionerede og dygtige og dedikerede til at levere det allerbedste.
Hvad vi tilbyder.
Engagerende indhold til entusiastiske opgaveløsere i hele verden
Uanset om du løser krydsord på papir, swiper gennem sudokuer på din telefon eller hygger dig med at finde ord, har vi udfordringer til alle anledninger og opgaveløsere.
Braintainment forbinder millioner af opgaveentusiaster i hele verden. Vi kombinerer kreativitet, teknologi og tradition i meningsfulde opgaver. Uanset hvor du befinder dig, og hvad du kan lide, hjælper Keesing dig med at holde hjernen skarp, mens du løser underholdende opgaver.
Fra spæd start til verdenstoppen.
En historik præget af nysgerrighed og innovation.
Det var den hollandske journalist Isaäc Keesing, der i 1911 i Amsterdam grundlagde den virksomhed, der i dag hedder Keesing Media Group og er verdens førende udgiver af opgaver. Isaäc Keesing var pioner inden for finansielle arkiver, og derfra begyndte han at udgive spændende opgaver. Keesing inspirerer fortsat i dag – hvor vi også tilbyder opgaver online og i apps – opgaveløsere i hele verden.
Da Isaäc Keesing lancerede Denksport, det første opgavemagasin på det hollandske marked, opstod der en passion for at løse opgaver, som også spredte sig til andre lande. Keesing er siden vokset og har med lanceringen af opgaveformater på flere sprog skabt et globalt fællesskab for opgaveentusiaster.